A következő oldal a nyugalom és a közízlés megzavarására alkalmas!
Böngészését kizárólag:
látogatóknak ajánljuk!
Ennek tudatában:
"Egy olyan spanyol oldalon gyűjtök szavazatokat, ahol a legjobbnak ítélt alkotók és alkotások bekerülnek a támogatott projektek közé. Össze kell marketingoljam magamnak a pénzt, ami a BESTIA MADRE című filmem befejezéséhez kell.
Ti is szavazhattok: a szavazashoz be kell lépni a facebook-profilodba és ezután nyomj a spanyol oldalon
a "VOTAR" gombra!"
Ez a film egy kísérleti film, melyet a spirituális energiaforgatagból “véletlenül” kiragadott akciók sorozata alkot, technikailag egy hosszú snittböl áll, a vágást végig belsö montázs helyettesíti, az elkülönülö jeleneteket a kamera mozgása különíti el. A film témájanak alapja egy monumentális szobor-épület, a calderoni sárkány (Rhea Marmentini alkotása) világa. E világ három alkotó eleme: a természet, a sárkány, és az ember. Mindhárom elem minden irányban folyamatosan reagál egymásra. összeköti, mozgásba hozza – mozgásban tartja – öket a soha el nem indult és soha meg nem álló akciók – reakciók végtelen sorozata. Alkotó és alkotás folyamatosan szerepet cserélnek.
Így a film egy hosszú snitt, de ezen belül tematikailag három részre tagolt.
Részenként további jelenetekre tagolódik de akció jellege miatt csak nagyjaból lehet meghatározni hogy ezek a jelenetek milyen hosszúak, mennyi van belölük, miröl szólnak. A filmen megjelenö képsorozat a hely adottságainak, az anyagoknak, a környék növényeinek, állatainak, illetve a sárkányt létrehozó akciók ütemének ismeretében minden pillanatban újratervezhetö, átalakítható, megváltoztatható.
A lényeg hogy a kamera vágás nélkül vezeti a nézöt a természetben történö állandó – természetes vagy provokált – akcióktól, a megjelenö – természetes vagy átformált – anyagokon keresztül az emberi akciókhoz (sárkány épülése, építése, egyéb alkotói formák: tánc, zene, festészet, kertészet, eat-art, land-art, body-art…), majd végül ezek kollektív spirituális táncához; teljesen akció szerüen, mindig az adott térbeli helyzetben az adott idöben történö akcióra koncentrálva.
A három részt alkotó hosszabb-rövidebb "jelenetek" asszociatív módon jönnek létre, tematikai, vizuális – audiális és technikai szempontból különülnek el egymástól, és improvizatív módon kapcsolódnak egymáshoz áramlásuk medre azonban a koncepció ismeretében meghatározott.